Бачити серцем
Про курс «Бачити серцем» — це програма підтримки для батьків і спеціалістів, які працюють або виховують дітей дошкільного та шкільного віку з порушеннями розвитку. Курс …
Про курс
«Бачити серцем» — це програма підтримки для батьків і спеціалістів, які працюють або виховують дітей дошкільного та шкільного віку з порушеннями розвитку. Курс надає практичні знання, методики та інструменти для кращого розуміння потреб таких дітей.
Чому це важливо?
Діти з порушеннями розвитку потребують особливого підходу, уваги й підтримки. Курс допомагає батькам і фахівцям ефективніше взаємодіяти з дитиною, знижує емоційне вигорання та сприяє створенню сприятливого середовища для розвитку й навчання.

Для кого цей курс:
🌟 Батьки, які виховують дітей з особливими потребами.
🌟 Вчителі та вихователі, які працюють в інклюзивних класах.
🌟 Фахівці з розвитку дитини, які хочуть поглибити свої знання.
Результати після курсу:
– Краща взаємодія з дитиною та розуміння її поведінки
– Застосування ефективних методів підтримки в побуті, грі та навчанні
– Підвищення впевненості у своїх діях як батьків або фахівців
– Зменшення рівня стресу та відчуття безсилля
– Формування сприятливого простору для розвитку дитини
Лектори:
Олеся Яскевич – Засновниця та очільниця ГО “ГО Бачити серцем”, членкиня правління ГС “Ліга сильних”, громадська діячка, спеціальна педагогиня, консультантка з питань сексуального розвитку дітей та підлітків з складними порушеннями розвитку, консультантка з питань коректної комунікації з особами з інвалідністю
Наталя Гладких – керівниця програми “Психологічний Хаб” ГО “ГО “БАЧИТИ СЕРЦЕМ””, кандидатка педагогічних наук, спікерка з інклюзивного навчання, спеціальна педагогиня та психологиня, консультантка в методах ТРТ та Consonance teraphy, авторка книги про базові емоції, психотерапевтка по роботі з батьками дітей з інвалідністю.
Підтримати проєкт «Інклюзіум»
Допомагаємо створювати інклюзивне середовище через просвітницьку роботу, навчання освітян та підтримку осіб із синдромом та їх сімей
ЗадонатитиHавчальний план
- Довічний
- Вхідне опитування1
- Лекція 1: Що таке інвалідність і чи визначає вона дитину.1
- Лекція 2: Базові потреби дітей дошкільного віку з інвалідністю та без.1
- Лекція 3: Емоційний розвиток дитини дошкільного віку: базові емоції та відчуття.1
- Лекція 4: Червоні прапорці розвитку дитини дошкільного віку.1
- Лекція 5: Особливості спілкування з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку: різні види комунікації у дітей.1
- Лекція 6: Істерики та “небажана поведінка”: стратегії роботи спеціалістів дошкільного закладу.1
- Лекція 7: Особливості комунікації та сприймання у дітей з аутизмом.1
- Лекція 8: Робота з батьками дітей з інвалідністю: стратегії взаємодії та спілкування з батьками дітей з ООП та без.1
- Лекція 9: Організація простору та використання візуальної підтримки в дитячому садку.1
- Лекція 10: Ігри та іграшки для дітей з порушеннями розвитку.1
- Лекція 11: Прийняття інвалідності та горювання батьків: який взаємозв'язок.1
- Лекція 12: Орієнтир на себе: колесо життєвого балансу спеціаліста дошкільного закладу: робота з метафоричними картами.1
- Фінальне опитування1
Увійдіть за допомогою вашої пошти та пароля
Немає акаунту? Зареєструватись
Зареєструвати нового користувача
Вже зареєстровані? Увійти