Трудове навчання та соціально-побутове орієнтування для підлітків з ментальними порушеннями.
Про курс Цей практичний курс присвячений організації трудового навчання та соціально-побутового орієнтування для підлітків з інтелектуальними порушеннями.Він базується на багаторічному досвіді роботи у спеціальних класах …
Про курс
Цей практичний курс присвячений організації трудового навчання та соціально-побутового орієнтування для підлітків з інтелектуальними порушеннями.
Він базується на багаторічному досвіді роботи у спеціальних класах та школах, що поєднує сучасні методики, візуальну підтримку та адаптовані навчальні програми.
Чому це важливо?
Соціалізація та формування побутових і трудових навичок — ключовий крок до самостійного життя для підлітків з ментальними порушеннями.
Цей курс допомагає фахівцям не лише теоретично розуміти процес, а й отримати готові рішення, структури занять і практичні інструменти, які довели свою ефективність у реальних класах.
Для кого цей курс:
🌟 Батьки, які виховують дітей з особливими потребами.
🌟 Вчителі та вихователі, які працюють в інклюзивних класах.
🌟 Фахівці з розвитку дитини, які хочуть поглибити свої знання.
Результати після курсу:
–Зрозумієте, як вибудувати системну роботу з формування побутових і трудових навичок.
-Навчитеся застосовувати візуальну підтримку (піктограми, алгоритми, таблиці).
-Ознайомитеся з методиками: “ТАН-Содерберг”, соціальні історії, модульна структура занять.
-Отримаєте практичну модель занять з кулінарії та господарсько-побутових робіт.
-Сформуєте розуміння поетапної роботи для успішної соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
Лектори:
Боровик Ганна Миколаївна, вчитель класів “Радість”, проєкту “Перспектива 21/3” 2012-2023
рр.; вчитель спеціальної школи #26, м. Києва
Підтримати проєкт «Інклюзіум»
Допомагаємо створювати інклюзивне середовище через просвітницьку роботу, навчання освітян та підтримку осіб із синдромом та їх сімей
ЗадонатитиHавчальний план
- 3 Секції
- Довічний
- Вхідне опитування1
- Вебінар5
- 2.1Модельна навчальна програма “Технології трудового навчання: кулінарія, господарсько- побутові роботи
- 2.2Орієнтовна структура занять з трудового навчання, соціально – побутового орієнтування.
- 2.3Основні методи та прийоми для занять з трудового навчання та соціально – побутовогоорієнтування.
- 2.4Трудове навчання та соціально – побутове орієнтування. (1частина)
- 2.5Трудове навчання та соціально – побутове орієнтування. (2 частина)
- Фінальне опитування1
Увійдіть за допомогою вашої пошти та пароля
Немає акаунту? Зареєструватись
Зареєструвати нового користувача
Вже зареєстровані? Увійти