Психологія та педагогіка для батьків
Даний курс є допомогою для батьків у розумінні психології поводження з дитиною та самої дитини. В ньому викладені поняття та приклади поведінки дитини в буденності …
Даний курс є допомогою для батьків у розумінні психології поводження з дитиною та самої дитини. В ньому викладені поняття та приклади поведінки дитини в буденності та розгорнуті поради щодо того як з ними працювати, як на них реагувати. Основні поняття, які зустрічатимуться в уроках курсу:
Прив’язаність – це близкі, особливо емоційні стосунки між новонародженою дитиною і найближчим дорослим;
Контейнерування емоцій – здатність однієї людини бути для іншої психологічним “контейнером”, дати людині втіху і заспокоєння;
Мотивація – це сукупність внутрішніх і зовнішніх факторів, які стимулюють бажання та енергію людини на підтримку інтересу і посвячення її певній діяльності або докладання зусиль для досягнення мети;
Владна турбота – комплекс дещо пребільшених дій до дитини, націлених на її благополуччя, увага до потреб і піклування.
Hавчальний план
- Довічний
- Невпевненість дитини у прив'язаностіЛекторка: Головата Юлія - психолог1
- Контейнерування емоційЛекторка: Головата Юлія - психолог1
- Причини поганої поведінки дітейЛекторка: Головата Юлія - психолог1
- МотиваціяЛекторка: Вавілова Наталія - корекційний педагог, педагог раннього розвитку1
- Дитина розкидає іграшкиЛекторка: Вавілова Наталія - корекційний педагог, педагог раннього розвитку1
- Як справлятися з сильними негативними дитячими емоціямиЛекторка: Головата Юлія - психолог1
- Поняття: достатньо хороша мамаЛекторка: Головата Юлія - психолог1
- Допомога дитині: користь чи шкода?Лекторка: Вавілова Наталія - корекційний педагог, педагог раннього розвитку1
- Формування базової довіри до світуЛекторка: Головата Юлія - психолог1
- Користь та шкода від мультфільмівЛекторка: Головата Юлія - психолог1
- Владна турбота. Що це таке?Лекторка: Головата Юлія - психолог1
- Дитина розкидає їжу. Як справлятися.Лекторка: Головата Юлія - психолог1
- Дитина смикає за волосся. Що робити?Лекторка: Вавілова Наталія - Корекційний педагог, педагог раннього розвитку1
- Взаємодія із соціумом. Говорити чи не говорити, що у дитини синдром Дауна?Лекторка: Головата Юлія - психолог1
- Я хочу, чи треба займатись? Що стоїть за цими переживаннями батьків?Лекторка: Головата Юлія - психолог1
- Стосунки дітей з синдромом Дауна із сиблінгами (братами, сестрами)Лекторка: Головата Юлія - психолог1
- Заняття як процес, чи заняття заради результату?Лекторка: Вавілова Наталія - Корекційний педагог, педагог раннього розвитку1
- В сім'ї народилась дитина з синдромом Дауна. Що робити? Рекомендації психологаЛекторка: Міненко Анна - Психолог1
- Розвиток мислення у дітей з синдромом Дауна (віком від 2 до 4 років)Лекторка: Вавілова Наталія - Корекційний педагог, педагог раннього розвитку1
Увійдіть за допомогою вашої пошти та пароля
Немає акаунту? Зареєструватись
Зареєструвати нового користувача
Вже зареєстровані? Увійти