Навчаємося з радістю. Практична математика
Про курс Онлайн-курс про компенсаторне навчання практичної математики дітей з інтелектуальними порушеннями. Він допоможе зрозуміти особливості засвоєння математики у дітей із синдромом Дауна та інших …
Про курс
Онлайн-курс про компенсаторне навчання практичної математики дітей з інтелектуальними порушеннями. Він допоможе зрозуміти особливості засвоєння математики у дітей із синдромом Дауна та інших інтелектуальних порушень, а також освоїти ефективні методи навчання. Курс містить практичні поради, відеолекції та приклади, які допоможуть педагогам і батькам створити комфортне та продуктивне середовище для навчання.
Про що дізнаємося
✅ Як адаптувати математику для дітей з інтелектуальними порушеннями
✅ Виклики та способи їх подолання в засвоєнні математики
✅ Використання сильних сторін дітей у навчальному процесі
✅ Принципи компенсаторного навчання і психологічного комфорту
✅ Комплексний підхід, індивідуалізація та активна участь учнів
✅ Методики та прийоми викладання, зокрема ТАН-ігри
✅ Критерії ефективності навчальних ігор

Для кого
📍 Педагоги та асистенти
📍 Батьки дітей з інтелектуальними порушеннями
📍 Спеціалісти з інклюзії
📍 Логопеди та психологи
Лектор
Наталія Ліщук — консультантка-методистка організації «Перспектива 21.3» та ВБО «Даун Синдром». Має значний досвід у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями та спеціалізується на адаптованому навчанню.
Hавчальний план
- Довічний
- Вхідне опитування1
- Модуль 1. Основні аспекти навчання математики13
- 2.1Математика для дітей з інтелектуальними порушеннями10 Хвилин
- 2.2Виклики у засвоєнні математики24 Хвилин
- 2.3Сильні сторони дітей із синдромом Дауна5 Хвилин
- 2.4Що таке компенсаторне навчання?16 Хвилин
- 2.5Психологія та безпомилковість. Принципи навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. Частина 115 Хвилин
- 2.6Що таке комплексний підхід. Принципи навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. Частина 28 Хвилин
- 2.7Активність та індивідуалізація. Принципи навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. Частина 314 Хвилин
- 2.8Методи та прийоми навчання математики8 Хвилин
- 2.9Застосування ТАН-ігор14 Хвилин
- 2.10Критерії ефективності ТАН-ігор4 Хвилин
- 2.11Які є форми навчання математики26 Хвилин
- 2.12Вимірювання досягнень з математики30 Хвилин
- 2.13Як успішно навчати математики дітей з синдромом Дауна?6 Хвилин
- Модуль 2. Альтернативні методики навчання математики дітей з інтелектуальними порушеннями8
- 3.1Що таке альтернативні підходи у навчанні математики?3 Хвилин
- 3.2Як користуватися методикою «Піктограма»?15 Хвилин
- 3.3Що таке методика ТАН-Содерберг?18 Хвилин
- 3.4Навіщо потрібна методика «Нумікон»?7 Хвилин
- 3.5Етапи роботи з «Нуміконом»8 Хвилин
- 3.6Як інтегрувати «Нумікон» у навчання?8 Хвилин
- 3.7ТАН-ігри з «Нуміконом»13 Хвилин
- 3.8«Нумікон» та програмовий матеріал22 Хвилин
- Модуль 3. Особливості формування математичної компетентності12
- 4.1Складники математичної компетентності11 Хвилин
- 4.2Час як математична компетентність38 Хвилин
- 4.3Властивості предметів як математична компетентність5 Хвилин
- 4.4Просторові уявлення, величина й одиниці як математична компетентність35 Хвилин
- 4.5Кількість і число як математична компетентність7 Хвилин
- 4.6Числа до 100 як математична компетентність32 Хвилин
- 4.7Числа до 10 як математична компетентність44 Хвилин
- 4.8Особливості вивчення арифметичних дій у 1 класі. Частина 117 Хвилин
- 4.9Особливості вивчення арифметичних дій у 1 класі. Частина 227 Хвилин
- 4.10Як розв’язувати задачі на суму й остачу?18 Хвилин
- 4.11Як розв’язувати задачі на зменшення та збільшення одиниць?19 Хвилин
- 4.12Як розв’язувати задачі з грішми?12 Хвилин
- Фінальне опитування і сертифікат1
Увійдіть за допомогою вашої пошти та пароля
Немає акаунту? Зареєструватись
Зареєструвати нового користувача
Вже зареєстровані? Увійти