Навчаємося з радістю. Практична математика
Онлайн-курс про компенсаторне навчання практичної математики дітей з інтелектуальними порушеннями
Онлайн-курс про компенсаторне навчання практичної математики дітей з інтелектуальними порушеннями
Hавчальний план
- 3 Секції
- 33 Уроків
- Довічний
Розгорнути всі розділиЗгорнути всі розділи
- Модуль 1. Основні аспекти навчання математики13
- 0.0Математика для дітей з інтелектуальними порушеннями10 Хвилин
- 0.1Виклики у засвоєнні математики24 Хвилин
- 0.2Сильні сторони дітей із синдромом Дауна5 Хвилин
- 0.3Що таке компенсаторне навчання?16 Хвилин
- 0.4Психологія та безпомилковість. Принципи навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. Частина 115 Хвилин
- 0.5Що таке комплексний підхід. Принципи навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. Частина 28 Хвилин
- 0.6Активність та індивідуалізація. Принципи навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. Частина 314 Хвилин
- 0.7Методи та прийоми навчання математики8 Хвилин
- 0.8Застосування ТАН-ігор14 Хвилин
- 0.9Критерії ефективності ТАН-ігор4 Хвилин
- 0.10Які є форми навчання математики26 Хвилин
- 0.11Вимірювання досягнень з математики30 Хвилин
- 0.12Як успішно навчати математики дітей з синдромом Дауна?6 Хвилин
- Модуль 2. Альтернативні методики навчання математики дітей з інтелектуальними порушеннями8
- 1.0Що таке альтернативні підходи у навчанні математики?3 Хвилин
- 1.1Як користуватися методикою «Піктограма»?15 Хвилин
- 1.2Що таке методика ТАН-Содерберг?18 Хвилин
- 1.3Навіщо потрібна методика «Нумікон»?7 Хвилин
- 1.4Етапи роботи з «Нуміконом»8 Хвилин
- 1.5Як інтегрувати «Нумікон» у навчання?8 Хвилин
- 1.6ТАН-ігри з «Нуміконом»13 Хвилин
- 1.7«Нумікон» та програмовий матеріал22 Хвилин
- Модуль 3. Особливості формування математичної компетентності12
- 2.0Складники математичної компетентності11 Хвилин
- 2.1Час як математична компетентність38 Хвилин
- 2.2Властивості предметів як математична компетентність5 Хвилин
- 2.3Просторові уявлення, величина й одиниці як математична компетентність35 Хвилин
- 2.4Кількість і число як математична компетентність7 Хвилин
- 2.5Числа до 100 як математична компетентність32 Хвилин
- 2.6Числа до 10 як математична компетентність44 Хвилин
- 2.7Особливості вивчення арифметичних дій у 1 класі. Частина 117 Хвилин
- 2.8Особливості вивчення арифметичних дій у 1 класі. Частина 227 Хвилин
- 2.9Як розв’язувати задачі на суму й остачу?18 Хвилин
- 2.10Як розв’язувати задачі на зменшення та збільшення одиниць?19 Хвилин
- 2.11Як розв’язувати задачі з грішми?12 Хвилин
Увійдіть за допомогою вашої пошти та пароля
Немає акаунту? Зареєструватись
Зареєструвати нового користувача
Вже зареєстровані? Увійти