Навчаємося з радістю
Онлайн-курс для спеціалістів, які працюють з дітьми із синдромом Дауна і дітьми з інтелектуальними порушеннями Експертка: Наталія ЛіщукКонсультантка-методистка проєкту «Перспектива 21.3» та Всеукраїнської благодійної організації …
Онлайн-курс для спеціалістів, які працюють з дітьми із синдромом Дауна і дітьми з інтелектуальними порушеннями
Експертка: Наталія Ліщук
Консультантка-методистка проєкту «Перспектива 21.3» та Всеукраїнської благодійної організації «Даун Синдром». Вчителька початкових класів вищої категорії та авторка підручників і навчально-методичних посібників, схвалених комісією зі спеціальної педагогіки Міністерства освіти і науки України для використання у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Hавчальний план
- 4 Секції
- Довічний
- Блок 1. Компенсаторне навчання дітей з інтелектуальними порушеннямиЯке навчання потрібне? Як навчати? Для чого навчати?9
- 1.1Тема 1. Застосування методики «Піктограми»25 Хвилин
- 1.2Тема 2. Труднощі дітей із синдромом Дауна16 Хвилин
- 1.3Тема 3. Компенсаторне навчання16 Хвилин
- 1.4Тема 4. Безпомилкове навчання38 Хвилин
- 1.5Тема 5. Практичне навчання9 Хвилин
- 1.6Тема 6. Реальне навчання6 Хвилин
- 1.7Тема 7. Тематичне навчання11 Хвилин
- 1.8Тема 8. Комплексний підхід33 Хвилин
- 1.9Тема 9. Як навчати?29 Хвилин
- Блок 2. Вчитель та асистент: професійне співробітництвоОсобистісні якості асистента, 4 ролі асистентів, 4 компоненти взаємодії та 4 моделі взаємодії.5
- Блок 3. Комплексне використання методики ТАН-СодербергМета та принципи застосування методики ТАН-Содерберг.7
- 3.1Тема 1. Про ТАН-Содерберг39 Хвилин
- 3.2Тема 2. Способи реалізації ТАН-Содерберг30 Хвилин
- 3.3Тема 3. Вправа «Ресторан» – один із компонентів методики ТАН-Содерберг14 Хвилин
- 3.4Тема 4. Створення ТАН-історій і ТАН-фотоальбомів34 Хвилин
- 3.5Тема 5. ТАН-ігри29 Хвилин
- 3.6Тема 6. Застосування ТАН-Содерберг під час навчальних екскурсій і в сім’ї14 Хвилин
- 3.7Тема 7. Результативність комплексного застосування методики ТАН-Содерберг5 Хвилин
- Блок 4. Компенсаторне навчання української мови дітей з інтелектуальними порушеннямиМожливість удосконалити майстерність викладання української мови дітям із синдромом Дауна.6
- 4.1Тема 1. Компенсаторні умови як запорука успішного навчання української мови26 Хвилин
- 4.2Тема 2. Система формування навички читання14 Хвилин
- 4.3Тема 3. Особливості роботи з букварем17 Хвилин
- 4.4Тема 4. Система роботи над розумінням змісту прочитаного28 Хвилин
- 4.5Тема 5. Система формування граматичних умінь і навичок28 Хвилин
- 4.6Тема 6. Формування комунікативних умінь і навичок6 Хвилин
Увійдіть за допомогою вашої пошти та пароля
Немає акаунту? Зареєструватись
Зареєструвати нового користувача
Вже зареєстровані? Увійти