Різні можливості – рівні права. Тренінг для вчителів початкової школи НУШ з інклюзивною складовою
Мета: Підвищити обізнаність вчителів початкової школи (1-4 класи) закладів загальної та середньої освіти, які працюють в інклюзивних класах з учнями з інтелектуальними труднощами 4-5 рівнів …
Мета: Підвищити обізнаність вчителів початкової школи (1-4 класи) закладів загальної та середньої освіти, які працюють в інклюзивних класах з учнями з інтелектуальними труднощами 4-5 рівнів підтримки, у специфіці поєднання двох систем освіти: спеціальної та інклюзивної, відповідно до концепції Нової української школи (НУШ). Надати методики й техніки інтеграції двох систем для досягнення найкращих навчальних результатів в учнів з інтелектуальними труднощами в рамках НУШ.
Цільова аудиторія: Вчителі початкових класів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) 4-5 рівня підтримки.
Тренери:
– Молошнюк Людмила Василівна, національний тренер з інклюзивної освіти в Україні, експерт з інституційного аудиту з питань інклюзивної освіти;
– Олійник Наталія Юріївна, вчитель початкових класів КЗ «Вінницька гімназія № 24», спеціальна освіта;
– Боровик Ганна Миколаївна, вчитель класів “Радість” проєкту “Перспектива 21/3” 2012-2023 рр., вчитель спеціальної школи №26 Дніпровського району м. Києва;
– Піддубна Поліна Михайлівна, вчитель класів “Радість” проєкту “Перспектива 21/3” 2010-2017 рр., вчитель спеціальної школи №26 Дніпровського району м. Києва.
Тривалість: 7 модулів, 30 годин, 1 кредит (ЄКТС).
Оцінювання: Для отримання сертифікату про проходження тренінгу слухачам необхідно пройти підсумкове тестування, що буде доступне після вивчення всіх тем. Також протягом тренінгу передбачені проміжні анкетування.
Структура тренінгу: Тренінг складається з двох блоків: “Інклюзивна освіта” та “Спеціальна освіта”. Кожен блок містить ряд модулів, що охоплюють різні аспекти інклюзивної та спеціальної освіти.
Теми тренінгу:
1.1. Спеціальна психологія дітей з ментальними порушеннями
1.2. Досвід педагогічної роботи вчителів корекційної освіти
2.1. Спеціальна та інклюзивна освіта: недоліки та переваги
2.2. Практична математика
3.1. Календарно-тематичне планування. Модифікація матеріалів за навчальним курсом “Радість”
3.2. Читання/українська мова
4.1. Рефлексія (аналіз домашніх завдань, розгляд прикладів модифікації та адаптації завдань)
4.2. Розвиток мовлення/ТАН- Содерберг
5.1. Психолого-педагогічні технології в інклюзивній освіті. Практична адаптація програм
5.2. Соціальна складова навчання. Поведінка. Соціальні історії
6.1. Психолого-педагогічні технології в інклюзивній освіті. Дистанційне навчання
6.2. Професійно-трудова підготовка, як складова уроків трудового навчання (Технології)
7.1. Психолого-педагогічні технології в інклюзивній освіті. Дислексія, дисграфія, дискалькулія.
7.2. Рефлексія. Спеціальна освіта
Очікувані результати: Після проходження тренінгу вчителі початкових класів, які працюють з учнями з інтелектуальними труднощами в інклюзивних класах, зможуть:
– Поглибити знання щодо специфіки поєднання спеціальної та інклюзивної освіти відповідно до концепції НУШ;
– Опанувати ефективні методики та техніки інтеграції двох систем освіти для досягнення найкращих навчальних результатів в учнів з інтелектуальними труднощами;
– Розвинути практичні навички адаптації навчальних програм, модифікації завдань, використання психолого-педагогічних технологій в інклюзивній освіті.
ВБО “Даун Синдром” щиро вдячна Zagoriy Foundation за підтримку цього важливого проєкту, спрямованого на покращення української інклюзивної освіти та підвищення кваліфікації вчителів, які працюють з дітьми з інтелектуальними труднощами.
Увійдіть за допомогою вашої пошти та пароля
Немає акаунту? Зареєструватись
Зареєструвати нового користувача
Вже зареєстровані? Увійти