Різні можливості – рівні права. Тренінг для вчителів початкової школи НУШ з інклюзивною складовою
Мета Підвищити обізнаність вчителів початкової школи (1-4 класи) закладів загальної та середньої освіти, які працюють в інклюзивних класах з учнями з інтелектуальними труднощами 4-5 рівнів …
Мета
Підвищити обізнаність вчителів початкової школи (1-4 класи) закладів загальної та середньої освіти, які працюють в інклюзивних класах з учнями з інтелектуальними труднощами 4-5 рівнів підтримки, у специфіці поєднання двох систем освіти: спеціальної та інклюзивної, відповідно до концепції Нової української школи (НУШ). Надати методики й техніки інтеграції двох систем для досягнення найкращих навчальних результатів в учнів з інтелектуальними труднощами в рамках НУШ.
Цільова аудиторія
Вчителі початкових класів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) 4-5 рівня підтримки.
Тренери
📍 Молошнюк Людмила Василівна, національний тренер з інклюзивної освіти в Україні, експерт з інституційного аудиту з питань інклюзивної освіти;
📍 Олійник Наталія Юріївна, вчитель початкових класів КЗ «Вінницька гімназія № 24», спеціальна освіта;
📍 Боровик Ганна Миколаївна, вчитель класів “Радість” проєкту “Перспектива 21/3” 2012-2023 рр., вчитель спеціальної школи №26 Дніпровського району м. Києва;
📍 Піддубна Поліна Михайлівна, вчитель класів “Радість” проєкту “Перспектива 21/3” 2010-2017 рр., вчитель спеціальної школи №26 Дніпровського району м. Києва.
Тривалість
7 модулів, 30 годин, 1 кредит (ЄКТС).
Оцінювання
Для отримання сертифікату про проходження тренінгу слухачам необхідно пройти підсумкове тестування, що буде доступне після вивчення всіх тем. Також протягом тренінгу передбачені проміжні анкетування.
Структура тренінгу
Тренінг складається з двох блоків: “Інклюзивна освіта” та “Спеціальна освіта”. Кожен блок містить ряд модулів, що охоплюють різні аспекти інклюзивної та спеціальної освіти.
Теми тренінгу
1.1. Спеціальна психологія дітей з ментальними порушеннями
1.2. Досвід педагогічної роботи вчителів корекційної освіти
2.1. Спеціальна та інклюзивна освіта: недоліки та переваги
2.2. Практична математика
3.1. Календарно-тематичне планування. Модифікація матеріалів за навчальним курсом “Радість”
3.2. Читання/українська мова
4.1. Рефлексія (аналіз домашніх завдань, розгляд прикладів модифікації та адаптації завдань)
4.2. Розвиток мовлення/ТАН- Содерберг
5.1. Психолого-педагогічні технології в інклюзивній освіті. Практична адаптація програм
5.2. Соціальна складова навчання. Поведінка. Соціальні історії
6.1. Психолого-педагогічні технології в інклюзивній освіті. Дистанційне навчання
6.2. Професійно-трудова підготовка, як складова уроків трудового навчання (Технології)
7.1. Психолого-педагогічні технології в інклюзивній освіті. Дислексія, дисграфія, дискалькулія
7.2. Рефлексія. Спеціальна освіта
Очікувані результати
Після проходження тренінгу вчителі початкових класів, які працюють з учнями з інтелектуальними труднощами в інклюзивних класах, зможуть:
✅ Поглибити знання щодо специфіки поєднання спеціальної та інклюзивної освіти відповідно до концепції НУШ
✅ Опанувати ефективні методики та техніки інтеграції двох систем освіти для досягнення найкращих навчальних результатів в учнів з інтелектуальними труднощами
✅ Розвинути практичні навички адаптації навчальних програм, модифікації завдань, використання психолого-педагогічних технологій в інклюзивній освіті
Подяка
ВБО “Даун Синдром” щиро вдячна Zagoriy Foundation за підтримку цього важливого проєкту, спрямованого на покращення української інклюзивної освіти та підвищення кваліфікації вчителів, які працюють з дітьми з інтелектуальними труднощами.

Hавчальний план
- Довічний
- Перед початком курсу1
- 1.1Лектори: Молошнюк Людмила, Олійник Наталія1
- 1.2Лектори: Боровик Ганна, Піддубна Поліна1
- 2.1Лектори: Молошнюк Людмила, Олійник Наталія1
- 2.2Лектори: Боровик Ганна, Піддубна Поліна1
- 3.1Лектори: Молошнюк Людмила, Олійник Наталія1
- 3.2Лектори: Боровик Ганна, Піддубна Поліна1
- 4.1Лектори: Молошнюк Людмила, Олійник Наталія1
- 4.2Лектори: Боровик Ганна, Піддубна Поліна1
- 5.1Лектори: Молошнюк Людмила, Олійник Наталія1
- 5.2Лектори: Боровик Ганна, Піддубна Поліна1
- 6.1Лектори: Молошнюк Людмила, Олійник Наталія1
- 6.2Лектори: Боровик Ганна, Піддубна Поліна1
- 7.1Лектори: Молошнюк Людмила, Олійник Наталія1
- 7.2Лектори: Боровик Ганна, Піддубна Поліна1
- Додаткова інформація1
- Тест1
- Підсумки1
Увійдіть за допомогою вашої пошти та пароля
Немає акаунту? Зареєструватись
Зареєструвати нового користувача
Вже зареєстровані? Увійти